vitanaaraustralie.reismee.nl

Australia Zoo

Hii!

Het is weer eens tijd voor een nieuw blog. Mede doordat ik op dit moment echt niks beters te doen heb. Eigenlijk zit ik te wachten op Tommy, maar die draait zich waarschijnlijk as we speak nog lekker een keertje op in zn holletje. Met goeie hoop dat hij toch echt over een klein half uurtje op de Skype is, dacht ik: hoe beter de tijd te vullen dan nog even men in Nederland op de hoogte te stellen van de gang van zaken hier.

Vorige week zondag ben ik met 3 vriendinnen (Luka, Merel en Laura) en het gezin van Merel naar de Australia Zoo geweest, DE dierentuin van Steve Irwin. Hartstikke vet natuurlijk om daar een keer heen te gaan. De avond daarvoor had ik het alleen aardig laat gemaakt, en moest ik dus met 3 uur slaap en rooie oogjes naar de dierentuin. Maar het was elk uur niet geslapen waard. De krokodillenshow was heel vet, net als de tijgershow. Bij de lunch zagen we dat je op de foto kon gaan met een reuze python. Heel eng natuurlijk maar toch wilden Luka en ik het toch wel heel graag doen. Ik ben echt als de dood voor slangen (Luka ook) maar toch hebben we het gedaan, uiteindelijk met zijn 4e. Zo gek om een slang vast te houden. Dat beest woog hartstikke veel en de verzorger zei dat je eeecht niet in hem mocht knijpen. Wat toch wel zorgt voor twijfel over hoe je dat beest vasthoudt. Want wat nou als die slang echt het idee heeft dat je hem knijpt en jij niet, dan ben je toch wel mooi de sjaak. Gelukkig ging alles goed en toch maar weer mooi een slang vastgehouden, voelde zo gek, rare schubben. Je kon er wel een mooie tas van maken, mocht je dat willen. Aan het einde van de dag hebben we ook nog de olifanten gevoerd, wat echt zo raar is. Hand plat, fruit op je hand en die olifant pakt het dan met zijn slurf uit je hand. Hele hand onder het kwijl. Wel echt super leuk om te doen.

Afgelopen vrijdag was de poolparty van Luka, erg geslaagd. Daarna naar de stad, met een hele coole taxichaffeur die wel even de muziek keihard ging zetten voor ons. Aan het eind van de avond was ik toch weer in de Down Under Bar beland met Inge en Josephine, maar dat was wel echt weer gezellig.

Gister feestje van de onderbuurjongens. Eerste keer dat ik ze zag, maar het was wel echt hilarisch en super gezellig met ze.

Vandaag was ik vooral best wel heel erg moe, omdat Luka om 9 uur in de ochtend besloot dat ze langs zou komen. Heel leuk maar het was weer niet echt een lange nacht. Samen naar de film geweest en even in de stad rond gewandeld. En nu zit ik nog steeds te wachten op Tommy die nog steeds ligt te tukken.

Niet een heel lang blog, maar zoveel heb ik de afgelopen weken ook gewoon niet gedaan.

Tot snel!

x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!